بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است.

بنیاد طلوع کوثر کویر میبد

مساعدت دانش جویان و دانش آموزان نخبه میبدی و کمک به اشتغال بانوان میبدی ترجیحا در محیط خانه، از اهداف اولیه این موسسه است. این مساعت به صورت قرض الحسنه میباشد.درصدی از درامد حاصله به چرخه مجموعه برمیگردد تا برای دیگران هزینه شود. تماس به صورت پیامک: ۰۹۳۸۸۷۴۷۳۹۳

آخرین نظرات
  • ۱۱ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ - میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
    لایک
  • ۵ تیر ۹۸، ۱۹:۵۷ - A LI - D - SH
    سپاس

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

نمک دریا، مفید یا مضرّ ؟

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

 نمک دریا، یک نعمت الهی ارزشمند است که در طب سنتی و اسلامی به خوبی از آن یاد شده است ولی می تواند حامل املاحی مانند کادمیوم، جیوه، سرب و عناصر سنگین دیگر باشد که می تواند برای بدن خطرساز باشد. آقای دهقانی، کارشناس ارشد مهندسی شیمی، با روش تصفیه کردن، توانستند با جدا کردن خاک و نرمه های سنگ، نمک خالص خوشنرنگ را به دست آورند. 

چنانچه سرمایه گذار علاقمند و همچنین بازارِ مناسب یافت شود، ایشون می تونند این فعالیت را در سطح استان یا ملی ادامه دهند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۳۴
A LI - D - SH

سری به به یکی از موسسات خیریه

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۶ ق.ظ

 هماهنگی موسسات و مجموعه های عام المنفعه و سازمان های مردم نهاد نتایج زیادی داره ازجمله جلوگگیری از موازی کاری.  دیروز سری زدم به موسسه لبخند انتظار باحصور سرکار خانم ها عظیمی دخت و طارزاده. البته عکاس این صحنه هم آقای عابدنیا همسر خانم عطیمی دخت هستند.

.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۸ ، ۰۷:۲۶
A LI - D - SH

سفیدکاری رسید به اینجا

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۷ ب.ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۷
A LI - D - SH

دومین نشست درباره توزیع عادلانه لوازم التحریر

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ

 در تاریخ ۱۶ مرداد۱۳۹۸ در مسجد امام رضا للیه السلام، دومین نشست چگونگی توزیع عادلانه لوازم التحریر بین دانش آموزان برگزار شد. مرکز نیکوکاری لبخند انتظار ۴۰بسته، لوازم التحریر پارس ۴۰ بسته، هیات جوادالائمه (ع)۵۰ بسته، آقای مهدی علیزاده ۷ بسته شخصا، حاج آقا مشیری ۱۰ بسته و بقیه دانش آموزان را بنیاد طلوع کوثر متقبل شدند. بسته ها هر یک به مبلغ یکصد هزار تومان هستند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۲
A LI - D - SH

کاشی کف طبقه بالا شروع شد.

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ق.ظ

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۱۳
A LI - D - SH

بدون تصویر و با شرح !

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ب.ظ

به لطف خدا مجموعه بهداشتی طبقه بالا هم کاشیکاری شد. 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۹
A LI - D - SH

اینم از ایزوگام پشت بام

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

 

 ازعصر تا حدود ۹ ونیم شب چهارشنبه ۹ مرداد۱۳۹۸

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۸
A LI - D - SH

پشت بام آماده ایزوگام

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۵ ب.ظ

جاهای کنده شده جهت لوله بخاری و کولر گازی لکه گیری و کانال کولر آبی شد‌. دریچه پشت بام نصب و شیب بندی آب باران مجددا تنظیم شد . لوله ی آب کولر نصب و در برابر آفتاب و یخ زدگی عایق بندی و لوله هواکش سرویس بهداشتی طبقه بالا و درب و پنجره رو به بالکن نیز در طبقه بالا نصب گردید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۵۵
A LI - D - SH

نشست مشترک:توزیع عادلانه لوازم التحریر

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

   روز گذشته، نشست مشترک خیرین و موسسات خیریه در خصوص توزیع عادلانه لوازم التحریر در منزل آقای مهدی دهقانی تشکیل شد. همفکری در این نشست بین نماینگان موسسه خیریه اباصالح(عج)، بنیاد طلوع کوثر، لبخند انتظار و تعدادی از فعالین این حوزه انجام شد. 

  در این نشست، حجه الاسلام مشیری مسئولیت تهیه تعدادی از بسته های اهدایی به سادات محترم را متقبل شدند. در ادامه مقرر شد خانم طاهرزاده که به نمایندگی از مکر نیکوکاری لبخند انتظار در جلسه حاضر شده بودند، با خیّر قبلی رایزنی نموده، نامبرده را به همکاری دعوت نمایند. 

   پس از توضیحات آقای مهدی دهقانی که ایده این طرح را مطرح کرده، همچنین آمار دانش آموزان کم بضاعت را از مدارس جمع آوری کرده بودند، آقای میرجعفری نکاتی را بیان نمودن و در پایان آقای مهدی علیزاده در جمع بندی نهایی تعداد اولیه بسته ها را ۱۰۰ عدد ببان کردن که ۷۵ درصد آن فعلا بر عهده بنیاد طلوعِ کوثر کویر میبد گذاشته شد و البته احتمال تغییراتی نیز در این آمار وجود دارد.

  البته نماینده هیات جوادالائمه ( ع) به هر دلیل در این نشست حاضر نشد و برنامه ریزی در این خصوص رو به ایام تاسوعا و عاشورا موکول کرد. جلسه آینده: انشاءلله چهارشنبه ۱۶ مرداد۱۳۹۸ ساعت ۶ونیم عصر همان مکان.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۹
A LI - D - SH

گچ، کاشی+ کانال هم آماده شد

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ

 گچ سفیدکاری و کاشی طبقه بالا برداشته شد(آماده است). کانال کولر هم نصب شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۵۶
A LI - D - SH